Forum  Strona Główna
FORUM MIŁO¦NIKÓW WSZYSTKICH BULLOWATYCH
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomo¶ciZaloguj się, by sprawdzić wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
o kurde..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomo¶ć
Juukla
Przyjaciel


Doł±czył: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Finland

PostWysłany: ¦ro 6:24, 26 Mar 2014    Temat postu: o kurde..

Potem to już była istna porażka. [link widoczny dla zalogowanych] Niestety to prawda ze juz lato przed nami ;-( .. dziewczyny czy orientujecie się jak wygląda kwestia porodu w klinice jeśli jest się ubezpieczonym w innym niż podlaski oddziale NFZ?
info@funfactory.com.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lekarz który miał mnie operowac kazał mi ten wynik zabrac ze sobą.
Alleluja
odżywkę, która pasuje do moich włosów i fajne mleczko do demakijażu.
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja proponuje jako pare pania Tyszkieiwcz i pana Wodeckiego , a w jury posadzilabym w zastepstwie Wojewodzkiego i Szczuke. [link widoczny dla zalogowanych] Ale z grubsza to wlewasz podgrzana tak do 38-40stopni wode, 2 listy (wczesniej przegotowana) i 2 lyzki cytryny (bez pestek).

A powiecie mi co zrobic ze śmierdzącym dywanem bo dzieciaki narozlewały picie po dywanie. Grzyba dalej nie mam po Gynazolu, bo robiłam badanie( a będzie już z pół roku jak go brałam) i tylko dalej jakieś bakterie jak odstawiłam ten Gynalgin:/ placa ci za to????O swoim nosie jak go wogole zoperujesz to powiesz co najmniej pol roku po operacji czy jestes zadowolona czy nie a nie kilka tygodni,takie wlasnie sa wiarygodne tu wpisy jak ten od zadowolonej. Ja zaczelam odchudzanie rok temu z Dukan'em +w tyg 3 razy silownia, laska sie ze mnie zrobila, ale po kilku miesiacach oplywania w slodkosci i zaprzestania cwiczen; Oczywiscie wytrzymalam 30 min, nie 3 [link widoczny dla zalogowanych]
Benusik Mam milutko by bylo jakbysmy obei zaszly w tym samym czasie Ja 6 marca mam wizyte wiec sie dowiem kiedy dokladnie bede miala In vitro- prawdopodobnie na poczatku kwietnia. Ostatni raz bylam u niej rok temu,w lecie 2009 juz tam nie pracowala. Idźcie do ECK jak chcecie się nauczyć Przez ostatnie 2 lata odchudzłam się, skutek jest zadziwiający przytyłam 8 kg i po każdej wpadce byłam po prostu wściekała na siebie i ludzi, którzy nie wspierali mnie w tej walce, ale zachęcali do jedzenia. W kwestii formalności zdecydowałam się skorzystać z usługwww.teamworxx.com Złudne nadzieje? Polecacie czy odradzacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin