Forum  Strona G│ˇwna
FORUM MIúOŽNIKËW WSZYSTKICH BULLOWATYCH
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Polecam si─Ö modlitwie Wioli.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Ogˇlnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Przyjaciel


Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 10:54, 05 Kwi 2014    Temat postu: Polecam si─Ö modlitwie Wioli.

To labrador, wi─Öc nie wie co to spok├│j
[link widoczny dla zalogowanych]
3.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Musisz by─ç chyba jaka┼Ť niedowarto┼Ťciowana... [link widoczny dla zalogowanych] Tam mam jakie┼Ť zdj─Öcie napewno...
no dziewczyny - trzymam sie ... Pozdrawiam no ale w najblizszej przysz┼éo┼Ťci tego nie planuje jeszcze.... Czytacie jakie┼Ť bzdury w gazetach i opieracie si─Ö na tym dziwi─ůc si─Ö dlaczego si─Ö nie przyznaje do operacji... Mam nadzieje, ┼╝e pod koniec kuracji osi─ůgne wage, kt├│r─ů pragne. [link widoczny dla zalogowanych]
Okropnie dawno mnie nie by┼éo. P├│┼║niej musia┼éam obgoli─ç w┼éosy na linii ucha... sama s┼éysza┼éam jak m├│wi┼éa w wywiadzie, ┼╝e za czas├│w studenckich by┼éa nieco pulchniejsza i ┼╝e po studiach wzi─Ö┼éa si─Ö za w┼éasn─ů sylwetk─Ö i teraz jada sporo jogurt├│w i takich tam lekkich rzeczy by utrzyma─ç form─Ö jak teraz nie doleczylam to wynik wyjdzie negatywny, a o to chodzi zeby chyba sprawdzic czy jest wszystko ok po leczeniu nie? Co ciekawe wtwdy bardziej mnie peszy┼éo jak zlatywa┼é si─Ö caly personel ,chyba z 10 os├│b , ni┼╝ ci studenci - 2-4 przy mnie. taki s┼éodki peda┼éek (nie obra┼╝aj─ůc nikogo), no po prostu nie jest m─Öski... co jecie>?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lunastar, Dotik, Badante - witajcie lunastar, ja tez latam do domu z easyjetem do Berlina, z Mediolanu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzia┼é, ┼╝e efekt mo┼╝e si─Ö uwidoczni─ç nawet po 3 miesi─ůcach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jedna dziewczyna strzy┼╝e ze trzy panie na raz i jeszcze mo┼╝e pana w ko┼äcu to tylko lekkie podci─Öcie pi─Ö─ç minut i po sprawie a klienka przecie┼╝ mo┼╝e posiedzie─ç z gazetk─ů...efekt jest taki, ┼╝e spedza sie tam p├│┼é dnia. [link widoczny dla zalogowanych] Taki laser niszczy nie tylko cebulk─Ö, bo cebulki faktycznie po kilku latach mog─ů si─Ö zregenerowa─ç.
ale i tak jestem z tego powodu zadowolona sttrasznie! Co do koszt├│w to wysz┼éo 18 z┼é na ┼éeb woooow ale ich szarp┼éo, ale jak to w zwyczaju my za to bekniemy, kurcze chyba znowu nie bedzie zysk├│w! Powiem szczerze ┼╝e dzis mnie to nie przera┼╝a. Okuli┼Ťci odradzali. Hej, nawet nie wiedzialam, ┼╝e jest takie forum, poczyta┼éam troch─Ö wasze wypowiedzi. [link widoczny dla zalogowanych]
hej Zup─Ö mo┼╝na przygotowywa─ç zar├│wno z kapusty bia┼éej, jak i w┼éoskiej, ale w zwi─ůzku z lepszym trawieniem kapusty w┼éoskiej, to w┼éa┼Ťnie j─ů w g┼é├│wnej mierze polecaj─ů dietetycy Co do cewnika to zak┼éadali mi przed znieczuleniem,ale to nie boli tylko takie dziwne uczucie jakby sie chcia┼éo siusiu troche nie przyjemne ale to nie bol. A u g├│ry gdzie by┼éo wycinane dalej mam lekko scierpni─Öte i wiem ze to normalne jeszcze Pieknie pachnie.Nigdy nie wiruje.Jedynie odpompowuje wode. A teraz ide sie przebrac i pobiegac. Prawdopodobnie w najbli┼╝szym czasie b─Öd─Ö mie─ç zabieg przeci─Öcia palc├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
To ┼╝e LIDA nie przesz┼éa przez GRANICE prawdopodohbnie wynikn─Ö┼éo z faktu ,┼╝e CELNICY SPRAWIDZLI towar i jak zobaczyli PUDE┼üKA Z CHI┼âSKIMI NAZWAMI a do tego jeszcze PRODUKTU NIE MA ZBYT POWSZECHNIE DOSTEPNEGO W POLSCE i ILO┼Ü─ć TOWARU przeowo┼╝engo przez granice by┼éa NIEDOPUSZCZALNA no to sprawidzili towar i wykrywaj─ůc SUBITRAMIN─ś nastraszyli ┼╝e niby NATRAFILI NA PRZEMYT NIE Wykonuj─Ö zabiegi mezoterapii ig┼éowej, RF oraz z┼éuszczania dermatologiczne:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W Bydzi jeden zabieg kosztuje 900 z┼é, potrzebne s─ů trzy zabiegi w odst─Öpie 1 miesi─ůca. [link widoczny dla zalogowanych] Ale przecie┼╝ torby takie przewieszone przez klat─Ö te┼╝ deformuj─ů barki!!!
[link widoczny dla zalogowanych] ek_od_do_150_kg_f_ra_duze_kolo.html a do co pzmywania ja codziennie przmywa┼éam wacikeim z patyczkiem tym do uszk├│w i sola fizjologiczn─ů (dostaniesz j─ů w apcete ok 3 zl 5 ma┼éych buteleczek) starcza na d┼éugo nio i nie odkrecaj kolczyka porposty nawet sobie wlewaj do pepka tej wody aby tam odkaza┼éo szybkos ie zagoji nio i smaruj sobei Trybiotykiem ok 1,50 tez w aptece no i pod zadnym pozorem nie zmieniaj kolczyka zanim nie zejdzie opuchlizna... Bardzo fajna zabawka do k─ůpieli. Mi┼éa pani z du┼╝ym talentem, bardzo dobrze wykonuje swoje zadania za nisk─ů cen─Ö. sama rana na nodze tj po przeszczepie i rana na posladku po pobraniu sk├│ry zagoi┼éa mi sie do wrzesnia.. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam ciep┼éo, pa Witam poszukuj─Ö polskiego lekarza kt├│ry poprowadzi moj─ů ci─ů┼╝─Ö kiepsko u mnie z niemieckim wiec szukam kogo┼Ť kto mowi po polsku pomocy !Q!!!!! Chyba co┼Ť ┼║le napisa┼éam. Na przekroju patrz─ůc jest on jakby zbyt zaokr─ůglony a powinien by─ç bardziej p┼éaski. no dobra, Wy tu gadu gadu a zabaw nikt nie podpowiedzia┼é... wtedy by┼éoby mniej k┼éamstw, kr─Öcenia. Z g├│ry dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam resztki kataru.
[link widoczny dla zalogowanych]
on jest winny twojemu nieszczesciu teraz po kilku dniach masa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
biore drugie opakowanie a w zapasie mam jeszcze trzecie bo jest promocja-zamiast 40, 60 kapsułek za 139 zł w aptece internetowej.

Siemka to znowu ja!M├│j facet zap┼éaci┼é w ┼üodzi 1200z┼é [link widoczny dla zalogowanych] albo jesz za du┼╝o albo za ma┼éo ─çwiczysz, 3 tygodnie to bardzo du┼╝o czasu, do┼Ť─ç du┼╝├│ na przestawienie metabolizmu na spalanie
Polecam dermatologa dr Macieja Krajewskiego. S─ůdz─Ö, ┼╝e studia w Niemczech to ┼Ťwietna sprawa, pod warunkiem, ┼╝e si─Ö wcze┼Ťniej o tym pomy┼Ťli i odpowiednio przygotuje. cukier i produkty,kt├│re go zawieraj─ů [link widoczny dla zalogowanych] _id=28845496 Fajne ubranka dla dzieci w ka┼╝dm wieku Bo ejstem ciekawa na jakiej podstawie tak piszesz? [link widoczny dla zalogowanych]
Wszyscy mi to m├│wia i mimo b├│lu WARTO!!!! W┼éa┼Ťnie zaczynaj─ů dobrze wygl─ůda─ç Bra┼éam przez p├│┼é roku od operacji orgametril. ) Kult - Baranek, Lewe lewe loff, Polska, Dziewczyna bez z─Öba na przedzie, Komu bije dzwon Tomas - Gratulacje. Super, topik bedzie zyl!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mie─ç kompleks├│w, bo m─Ö┼╝czy┼║ni naprawd─Ö lubi─ů takie ma┼ée kobietki, m├│j facet ma np.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Ogˇlnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin