Forum  Strona Gwna
FORUM MIONIKW WSZYSTKICH BULLOWATYCH
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zazwyczaj idę spać z mokrymi rozczesanymi, rano muszę je

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Oglnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Przyjaciel


Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 744
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 19:22, 08 Kwi 2014    Temat postu: Zazwyczaj idę spać z mokrymi rozczesanymi, rano muszę je

Czy ktoś kurował się tym lekiem w podobnej sytuacji?
[link widoczny dla zalogowanych]
z tego co sie naczytalismy na forach jak kobiety przezywają porody w bialostockich szpitalach to plakac sie chce chyba zostaje mi rodzic na zamenhoffa..... Zaznaczam, że mam 20 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po za tym za grosz godnosci nie masz w sobie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja kolezanka jest teraz w osrodku w warszawie ona zdecydowala sie na wyjscie z choroby i byla w kilku szpitalach i wiecie co?! [link widoczny dla zalogowanych] Zapewniam Cie, ze zrozumiesz.
Nabrał wiecej zdrowia, energii. Ale zetknęłam się z polskim towarzystwem na emigracji... Dziewczyny!!!!!! Czasem tylko pogłaszczą. a czy ktoś używa żeli SPN NALIS??i jakie według was sa [link widoczny dla zalogowanych]
A schudnięcie w piersiach na 2 miski mniej niż tu: Bo nie wiem ile ich trzeba robic w czasie glodowki. FeBe...gratuluje! Fryzjerki pewnie od tego czasu się zmieniły wizualnie, ale jak pamiętam to jedna z nich, chyba Marcelina miała bardzo długie czarne włosy, niska i szczuplutka). kiełbaska, boczek wędzony czy kanapeczka z serem zółtym... W Polsce na pewno tez mozna znalezc takich specjalistow Ty widzę już wybrałaś jedyną słuszną drogę....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bula, gdzie się zapodziałaś?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z gory dziekuje i buziaki
[link widoczny dla zalogowanych]
Dopiero do pleneru ślubnego zrobiłyśmy mocniejszy i bardziej wyrazisty makijaż, ale wciąż daleko było do takiego dyskotekowego. Nie polecam też H&M, bo mają tam w większości straszne buble, za które żądają sum z kosmosu.
a potrzebne jest wg zwyczaju nie tylko ciasto na sama impreze ale jeszcze na rozdanie,poczestowanie sasiadow i zabranie czegos do pracy dla nas dla rodzicow itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to jolie jest jej posiadaczką:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaciekle broniłam swojej zdobyczy. [link widoczny dla zalogowanych] Moze sobie dodac dzienie 2 lyzki zmielonych grubo nasion lnu,
Teraz mają fajną promocje, można wybrać jeden z pięciu zabiegów za 1zł W aptece trzeba go zamawiać, czeka się jeden dzień na sprowadzenie. Ale od paru tygodni mam lzejsza prace, i mniej dolegliwosci w tej rece. Jakoś tak szybko to u niego idzie, tylko co jedne wyjdą a następne już męczą. Moim zdaniem Wercia jest brzydka, w technikum mialam nauczycielke wygladajaca identycznie i o takim stylu ubierania sie jak Rosati. [link widoczny dla zalogowanych]
DO SŁONECZKA78! Teraz znowu bylam na \\\przegladzie\\\ i okazalo sie,ze mam znowu torbiel tym razem taka \\\fasolke\\\ 5 cm. Niby tu wyskakują w radiu telewizji i babskiej gazecie glamur. a dlaczego wszyscy sa pzrekonani ze ja jestem oszustka ktora naciaga ludzi? Miałam zrobiony frencz, paznokcie trzymały się dość długo i pasowały do wszystkiego. okna.. CZasami jak sie wstrzykuje wiecej ml to cena niższa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli wybierzesz odpowiedni zestaw może być bardzo ciekawie i przytulnie.
ja podobnie tak jak niektórzy z Was skończyłam studia i niestety rzeczywistość okazała się brutalna...;/ ale nie ma tego złego...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

są różne gusta jednym podoba sie Staś drugiemu Kevin...
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec sie nie dziw , ze nie dochodze Tylko jeszcze ta wydzielina mi się wydobywa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moje pytanie bylo dlaczego ubieracie spodnie zamiast sukienki lub spodnicy? [link widoczny dla zalogowanych] MALO TEGO TA PANI BYLA WIELCE NIEPOCIESZONA ZE NIE DOSTALA NAPIWKU GDY PLACILAM W KASIE.
Teraz tez sie przymierzam do kolejnej,miesiac temu mialam tylko 7 dni. i w tym uwazam zrobilas blad... Praktyki na modelach, bo na główkach to można sobie w domu, ale dla nauki zawodu, potrzebni są żywi ludzie. hejj 2 tygodnie temu w tv byl program o odtruwaniu organizmu i lec\\eniu ducha(moze ktos ogladal?) wlasnie tam widzialam jak ludzie robili lewatywy z kawy,z cutryna lub czosnkiem i podczas wydalania plynu mieli zalozone sitka na wc zeby mogli na wlasne oczy zobaczyc kamienie kalowe!!! Zara??? [link widoczny dla zalogowanych]
Dla jego podjęcia i prowadzenia potrzeba siły woli, wyrzeczenia i pokory. [link widoczny dla zalogowanych] - tu przyjmuję zgłoszenia na OzP i też bym chciała to zrobić ,ale nie jestem jeszcze pełnoletnie,a rodziców nie chcę prosić czy jest może jakiś sposób by naturalnymi sposobami je wydłużyć?? i jakie były pierwsze objawy tego że rosły? Jako, iz pochodze z Poznania, sa to 3,5godziny drogi, wiec zaden samolot nie wchodzi w rachube, jade juz potem autkiem Od miesiąca mnie piekło i swędziało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lubie poszalec, ale wszystko w granicach.
2 plastry sera żółtego light-100
[link widoczny dla zalogowanych]
nucccccciaa
[link widoczny dla zalogowanych]

szczupla i b.zle sie czula np miala uczucie gorąca jak bylo -20 to potrafila wyjsc na dwor w krotkim rekawku.
[link widoczny dla zalogowanych]
23 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Mix) Jak Ci pomóc?
[link widoczny dla zalogowanych]
a to jest blog dziewczyny która chyba też wypowiada się na tym forum i tak sobie myśle że skoro jest w trakcie leczenia to może będzie potrafiła odpowiedzieć na Twoje pytania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na szczescie nigdy nie trafilem na polska wersje ptasznika (i lepiej zeby tak zostalo ) trafilem na strone tez szukajac jakiegos odstraszacza, ale z tego co czytam to podobno nie dziala, no i tacena jest odstraszajaca co do zabijania to opracowalem swoj dosc bezpieczny (jesli chodzi o ryzyko kontaktu z pajakiem) sposob, lecz od strony bzpieczenstwa mieszkania moze nie byc on za dobry. [link widoczny dla zalogowanych] plus premia krwartalna jezeli zostanie spelniony plan.
Chciałam mieć 2 dziecko ale na razie takiej szansy nie mam!!!! Mimo,że jej nie lubię,ale jest bardzo ładna Killa sadze ze powinnas kupic sobie lepszy kolczyk;p ale zrobish jak uwazasz.. ja musze zmykac z netu .. Ja obecnie jestem w Wrocławiu i widzę ,że puki co wieje tu pustkami jeżeli chodzi o moją okolice [link widoczny dla zalogowanych]
I nie wiem co zrobic. Radzę wam dobrze się popytać, także dermatologa, albo kogoś kto się zna na sprzęcie, bo znakomite efekty daje laser, ktory wraz z cebulką niszczy odżywiające ją naczynka krwionośne - wtedy nie ma szans na regenerację. I to ty nie masz przejrzystości rozumowania, nie rozumiem Twoich zarzutów..uważam, że myśle całkiem do rzeczy, nie akceptuje czegos takiego jak np. dzieki za rade. Tokso to nie wyrok. Poza tym sprobuj tez wheatgrass z woda niesamowicie odzywia organizm, jelita, stymuluje prace watroby i trzustki. Nie no mało co zawału nie dostałem .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
metr pięćdziesiąt na szczudłach i w cylindrze...chociaż w jej wypadku cylinder można zamienic na wielką fryzure!!


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Oglnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin